ATR SISTEMI

01

ATR – TEHNIČNI OPIS

  • Večje število enot povežemo z jermenom preko jermenic v  sistem, ki ga poganja elektromotor.
  • Povezovanje z jermenom je možno v vse smeri. Medsebojna razdalja enot je do 4 metre oziroma več - z uporabo vmesnikov.
  • Občasno je potrebno zategovanje jermena, kar je bolj posledica temperaturnih razlik v prostoru, kot pa same uporabe.
  • ATR sistem lahko pritrdimo na strop, steno in vse montažne površine (armstrong/knauf) ne glede na dilatacije in morebitne vogalne prenose.
  • Vplivamo lahko na hitrost in smer vrtenja vsakega posameznega elementa v sistemu.
  • Sami uravnavamo količino zračnega pretoka (površina kril, naklon kril, hitrosti vrtenja) in ga prilagodimo trenutnim potrebam.
  • Za občutek hlajenja poleti usmerimo vpih navzdol. Pozimi pretok zraka usmerimo navzgor in s tem topel zrak izpod stropa razporedimo po prostoru.
  • Obratovanje ATR ventilatorja je varno, saj pri mehanski oviri krila jermen zdrsi in se zavrti v prazno.
  • Vzdrževanje ATR sistema ni potrebno razen običajnega čiščenja.

02

ATR – MOTORNI POGON

  • Za pogon uporabljamo trifazne elektromotorje različnih jakosti z reduktorjem, ki ga izberemo glede na delovne zahteve ATR sistema.
  • Trifazni motorji so močnejši, zanesljivejši in predvsem bolj varčni,saj delajo na nizkih frekvencah do 60 obratov na minuto.
  • Regulator potrebujemo za priklop na obstoječe omrežje in za nadzor delovanja motorja.
  • Motor lahko pritrdimo vidno na steno, ga skrijemo v spuščeni strop ali sosednji prostor, vedno pa mora pa biti v horizontalnem položaju zaradi podmazovanja in z dovolj zračnosti za hlajenje.
  • Priklop sistema v električno omrežje naj izvede električar.

03

ATR – ROČNI POGON

Elementi v ATR sistemu se lahko vrtijo tudi z ročnim pogonom oziroma vitlom. Napeljava jermenov prek različno velikih jermenic in povezava na ročico je izjemno zanimiv in atraktiven detajl v prostoru.

©2015 · zivic.si · vse pravice pridržane

EFENA d.o.o. · Peruzzijeva 63 · Ljubljana · 041 635 670 · info@belt-driven.si